Фастфуд може зіпсувати пам’ять всього за чотири дні, – дослідження

Американські науковці з Університету Північної Кароліни виявили, що вживання жирної «швидкої їжі» може за кілька днів негативно вплинути на роботу мозку. Про це повідомляє ScienceDaily.

Дослідження показало: надлишок насичених жирів у раціоні активує в гіпокампі CCK-інтернейрони — клітини, які відповідають за пам’ять. Уже на четвертий день після переходу на такий раціон (гамбургери, картопля фрі тощо) знижується здатність мозку засвоювати глюкозу, що призводить до погіршення когнітивних функцій.

Водночас вчені встановили, що нормалізація рівня глюкози або періодичне голодування після жирної дієти допомагають відновити роботу пам’яті.

Отримані результати можуть стати основою для розробки нових підходів до профілактики деменції та хвороби Альцгеймера, пов’язаних з ожирінням і порушеннями обміну речовин.



Подпишитесь на новости

 

Коментарі закриті.

Video >>

Появилось видео ликвидации в Грозном четырех преступников, напавших на полицейских

18.12.2016 - 00:56
В ночь с субботы на воскресенье в столице Чечни Грозном силовики провели операцию по обезвреживанию группы лиц, которые перед тем совершили нападения на сотрудников правоохранительных органов на территории Октябрьского района ...

Как отчистить старый ковер

18.10.2016
Без химчистки и дорогого пылесоса! ...

Россиянка из «Айдара» облила Ляшко помидорным соком: видео

08.12.2016
Россиянка Юлия Толопа, которая фактически ...